Nyitólapra | Info: Nem vagy bejelentkezve! Kérlek lépj be vagy regisztrálj!
Főmenü

Szerver

Egyéb

Multi Theft Auto

Chat

Mta Mapok berakása Szerverbe!

Elöszőr is letöltünk egy mta-t

Mta 1.0.3 (Én ezt használom, És tökéletes !)
Mta 10.3

Mta 1.0.4
Mta 1.0.4
Mta 1.0.5 (Leguljabb)
Mta 1.0.5

Persze ezeken kívül van még ...


És elkészítünk vele egy mapot 

(AmIlyen néven elmentettük a mapot mta-ban olyan nevű mappát keresünk)



Most pedig jöhet a Konvertálás: Amit itt tudunk elvégezni

http://gtamap.delux-host.com/

Ha nem használunk streamert akkkor PAWN Code for SA:MP -ra álitsuk

Streamer esetében pedig a streamerhez megfelelő Kodba konvertáljuk!

Legismertebb streamer  Streamer Plugin v2.5.2  (Incognito Streamer)

Szükség esetén itt megtalálható  :  http://sampforum.hu/index.php?topic=4331.0

Térjünk vissza a konvertáláshoz Incognito streamert fogom megmutatni...

 
Incognito streamert- esetében ezt válaszuk ki:  Y_less Script Includes Objeckt streamer

Ha ezt megvan nincs más dolgunk mint beTallozni a .map filet

A .map filet itt tanáljuk meg:

Sajátgép--->C mMeghajtó--->Program Files---->Mta San Andreas--->Server--->Mods-->Deathmatch-->Resources

Ilyet fogunk kapni

CreateDynamicObject(11305, 1067.8505859375, 1236.4443359375, 15.025178909302, 0, 0, 270);  (Persze nem ugyan ezt a koordinátát)


Ez meg is volna Következő lépés  Beillesztjük a gamemodba mapot Vagyis a koordinátákat


public OnGameModeInit()
{

Ide Közé rakjuk a koordinátákat!

   return 1;
}



Példa:

public OnGameModeInit()
{
CreateDynamicObject(616, 1058.8941650391, 1248.8385009766, 9.6703119277954, 0, 0, 23.999633789063);
CreateDynamicObject(1363, 1093.21484375, 1235.8153076172, 10.681854248047, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1350, 1072.5764160156, 1357.5446777344, 9.5953159332275, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1346, 1090.8563232422, 1361.28515625, 11.171318054199, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1346, 1088.103515625, 1361.2427978516, 11.171318054199, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1346, 1084.603515625, 1361.3156738281, 11.171318054199, 0, 0, 0);
CreateDynamicObject(1346, 1081.0993652344, 1361.3642578125, 11.171318054199, 0, 0, 0);

   return 1;
}

És elmentjük az egészet (Compile/run) És kész is vagyunk.

Remélem segítettem !


By : <[Lu$ta]>
TGF állása
Admin TGF:
ON

Jelenleg tag felvétel van!

Keresés

Belépés

Statisztika

Online összesen: 1
Vendégek: 1
Felhasználók: 0

Web designer vmx © 2017 Ingyenes honlap létrehozása с uCoz