<map edf:definitions="editor_main">
<object id="object (skullpillar01_lvs) (1)" doublesided="false" model="3524" interior="0" dimension="0" posX="-2784.2297363281" posY="61.378463745117" posZ="9.0728397369385" rotX="0" rotY="0" rotZ="266" />
<vehicle id="vehicle (Elegy) (1)" paintjob="3" model="562" plate="2DH0 HZ4" interior="0" dimension="0" posX="-2798.119140625" posY="67.415519714355" posZ="6.94504737854" rotX="0" rotY="0" rotZ="270" />
<object id="object (DYN_F_WOOD_2) (1)" doublesided="false" model="1408" interior="0" dimension="0" posX="-2769.8161621094" posY="49.613414764404" posZ="6.7828702926636" rotX="0" rotY="0" rotZ="0" />
<object id="object (exbrtorch01) (1)" doublesided="false" model="3525" interior="0" dimension="0" posX="-2792.7739257813" posY="67.597114562988" posZ="12.789530754089" rotX="0" rotY="0" rotZ="0" />
<object id="object (a51_intdoor) (1)" doublesided="false" model="2928" interior="0" dimension="0" posX="-2792.4929199219" posY="70.115081787109" posZ="7.4363746643066" rotX="0" rotY="0" rotZ="270" />
<object id="object (a51_intdoor) (2)" doublesided="false" model="2928" interior="0" dimension="0" posX="-2766.7580566406" posY="65.14476776123" posZ="7.4303617477417" rotX="0" rotY="0" rotZ="268" />
</map>
Remélem berakod ha nem sikerült akor csináld meg de ha bugot látsz akor is csináld te meg a házam verzió 1.0.5 jelenleg konvertáld át! Hozzáadva (2011-07-22, 3:41 PM)
---------------------------------------------
ha nem akarod a én mappomat berakni akor csináld meg a ház újítást...!
Hozzáadva (2011-07-22, 6:59 PM)
---------------------------------------------
Lu$ta nem kell ez! szval ne rakd be